mandag 16. juni 2014

tag - Beach

Det ser ut til at jeg har vært kreativ i det siste , for her kommer en tag.

Som basis for tagger bruker jeg gjerne stempelkartong fra PaperArtsy. Den finnes i både tynn ( standard ) og en litt tykkere utgave. Størrelsen bestemmes ut ifra motiv og hvor mye den skal dekoreres. I min målestokk er dette en liten tag - ca. 8x16 cm.





På ett av kursene i bakgrunnsteknikker jeg har holdt laget jeg denne bakgrunnen.
Brukte den tykke stempelkartongen og dekorerte hele arket med Fresco Finish Acryl maling fra PaperArtsy. Den er lett å jobbe med, kan tynnes med inntil50% vann uten å endre farge og den gir en semimatt silkeaktig overflate som er lett å stemple på.

Jeg fant et område på arket jeg likte og skar til taggen.
En bit av kartong ble malt ensfarget med Ice Blue som bakgrunn til stempelet som er no 022 fra Crafty Individuals.
Måkene er fra Dusty Attic, innfarget med Archival Ink - Cobalt Blue.
Litt blonder og bling fra eget stash + noen skjell som har sved rundt en stund.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar